Citromos-málnás joghurtos kuglóf
2019. január 24. írta: Gréta Madarász

Citromos-málnás joghurtos kuglóf

Hangulat: Stresszes

" A stressz értünk van, sok mindenben segíthet, a javunkra fordítható. És ez a lehető legjobb hír" mondta Al Ghaoui Hesna magyar-szír származású újságírónő. Folyamatosan ingerek érnek bennünket és akarva vagy akaratlanul befolyásolnak minket. Mindenki stresszes néha. Én a vizsgaidőszak közepén nem bírtam az érzéseimmel és mikor elkezdtem stresszelni, megpróbáltam valami jót kihozni belőle. Pontos formákra mégis rusztikusságra vágytam. Egy kis egyensúlyra a káosz közepén. A nosalty oldalán ráakadtam Glaser receptjére, ami egy puha kuglóf recept, majd felturbóztam citrommal és málnával, de igaziból, ti is azt toltok bele, ami jól esik. Csokidarabok...áfonya, mazsola. Finom lesz, ígérem. 

Kell hozzá:

100 gramm vaj

150 gramm cukor

1 csipet só

1 teáskanál vaníliaaroma

2 db tojás

150 gramm joghurt

1 citrom reszelt héja és fél citrom leve

250 gramm liszt 

2 teáskanál sütőpor

Málnaszemek

Lássunk hozzá:

1. A vajat a cukorral és a sóval habosra keverjük. 

2. Beengedjük a tojásokat is a buliba, és simára keverjük a tésztánkat.  

3. Adjuk hozzá a natúr joghurtot és a citromlevet és héjat. Megint elkeverjük,

4. Lisztet elkeverjük a sütőporral, majd mehet a tésztánkhoz. Teljesen csomómentesre keverjük. Ez a mennyiség egy kisebb kuglófformához elegendő. 

5. A formát kivajazzuk, és egy pici zsemlemorzsával vagy liszttel kiszórjuk. Mehet a tészta bele, aztán málna szemeket potyogtatunk bele.

6. 180 fokos sütőben 40-50 percig sütjük. Még melegen rácsra borítjuk és hagyjuk a formában kihűlni. 

7. Hajrá !!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sutislanysutikei.blog.hu/api/trackback/id/tr5414586366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása